mandag, januar 27, 2014

Hjælp til udgivelse af min debutdigtsamling

Foto: copyright Rikke Frost 
Efter flere forespørgsler på min debut-digtsamling 'At holde et hjerte', som jeg skrev som 18-årig, har jeg en drøm at lave et 2014-genoptryk, denne gang med fotografier af Rikke Frost og layout af Jette Bæk Møller. Samlingen udkom oprindelig kun i 50 eksemplarer, med eget klippe-klistre-layout, limet i ryggen med limpistol og skåret til med hobbykniv. Den var med andre ord lettere hjemmelavet i sit udtryk, og de eksemplarer, der findes, er formentlig alle ved at være nedslidte. For at føre drømmen ud i livet om at give digtsamlingen den form, som jeg synes, den fortjente, men aldrig har haft mulighed for at give den, har jeg brug for jeres hjælp. Læs mere her: http://www.booomerang.dk/projects/holde-et-hjerte-digtsamling/

Ingen kommentarer: