onsdag, december 28, 2011

En nytårsopstart!

Så var det vist på tide, det skete: En tiltrængt opgradering af min hjemmeside. Det er en slags udvidet blog, eller hvad man nu skal kalde det, så man kan følge med via både RSS-feed og via mail på siden, samt dele mine links via Facebook og så videre ud over stepperne.

Jeg skal ikke kunne sige, hvad eller hvor meget jeg fremover publicerer på denne side, men jeg føler efterhånden at en del af mine tanker og idéer er solidt egnede til at blive publiceret på en blog. Højst sandsynlig kommer det hele til at handle en del om det at skrive, om inspiration, om mine udgivelser, om politik og musik og opdateringer på bogmarkedet, en god musikvideo eller et link til et eller andet, som jeg finder interessant at dele med jer. Håber I bliver hængende. I skal endelig føle jer fri til at kommentere, diskutere eller spørge alt hvad I lyster. Og kom også gerne med forslag.

Velkommen til og håber I kommer kreativt og idérigt ind i det nye år. Det har jeg i hvert fald planer om.

Ingen kommentarer: