onsdag, december 04, 2013

GRATIS KLASSESÆT og FORFATTERBESØG TIL SKOLEBIBLIOTEKER!


I anledning af at jeg er i vanvittigt godt julehumør trækker jeg lod om et GRATIS KLASSESÆT á 20 eks. af min bog, ’Hvad så, kærester?’ til et heldigt skolebibliotek! I skal blot senest d. 16. dec. svare på disse to spørgsmål:

1. Hvilket forlag udgav bogen i 2010?
2. Hvad hed den anden Vilmer-bog, som udkom året før?

Hjælp mig gerne med at sprede budskabet ved at dele til dansklærere og skolebiblioteker, I kender, og bed dem skrive svaret til mig på Facebook eller til mads@heinesen.net

INGEN SKAL FØLE SIG SNYDT
Til de uheldige, der ikke vinder konkurrencen, udbyder jeg også tre julepakker bestående af:

1. Klassesæt a KUN 75 kr. pr. bog (15-30 eks.)
2. Et GRATIS forfatterbesøg for 5.-7.klasse til de 3 skoler, der køber bøgerne!

Et forfatterbesøg har ifølge taksterne hos Dansk Forfatterforening en værdi af 3.500 kr., og nypris pr. bog er 192 kr. hos Saxo.com!

OM BOGEN
’Hvad så, kærester?’ er en selvstændig fortsættelse af den første Vilmer-bog fra 2009 (pyh, der var jeg lige ved at røbe navnet!), og her er uddrag af presseomtalen ved udgivelsen af 'Hvad så, kærester?':

"Det er et glædeligt gensyn med Vilmer. En almindelig dreng i en almindelig klasse med almindelige problemer. Men det er problemer, som virker store og alvorlige, når man bare er 14 år. Det forstår Mads Heinesen. Han er helt i øjenhøjde med Vilmer. Og det er godt. Historien er troværdig og læseren bliver fanget ind i dramaerne, der udspilles på 7. klasses lejrskole." Rikke Dyrhave Nissen, Fortællingen.dk (se anmeldelsen hos Fortællingen.dk)

”Mads Heinesen rammer fint 7. klassernes univers. Han gør ikke kæresterne mere avancerede, end jeg tror, de er i en 7. klasse. Sprogtonen passer godt til personerne, og elevtyperne er fint ”castet”" Bent Rasmussen, Skolebiblioteket, EMU.dk 

OM FORFATTEREN MADS HEINESEN
Mads Heinesen er fra 1981, er fortrinsvis børnebogsforfatter, men også sangskriver og maler. Han har gået på Forfatterskolen for Børnelitteratur og udgav senest den anmelderroste 'Jeg er modig. Indtil bladene en dag forsvinder', har modtaget tre legater fra Statens Kunstråd og arbejdet for, og skrevet historier til: Høst & Søn, Forum, Gyldendal, DR B&U/Ramasjang, Alinea, Dansklærerforeningens Forlag, Egmont Kids m.v.


Ingen kommentarer: