fredag, juni 08, 2012

2. oplag af Jeg er modig!

Et par dage efter jeg modtog legatet fik jeg at vide, at 'Jeg er modig' netop er udkommet i andet oplag! Det første var på ca. 1500 stk., og 2. oplag er på 800. Og dagen efter igen blev jeg spurgt om jeg ville undervise på en forfatterskole for børn og unge i Odsherred til næste forår. Det kommer til at foregå over 15 eftermiddage samt på et internat i påskeferien. Det glæder jeg mig meget til.

Der sker mange gode ting for tiden! Det er som om der er nogen, der forsøger at fortælle mig, at jeg skal se at få gang i kreativiteten igen. Inden sommeren er gået skal jeg under alle omstændigheder have skrevet noget godt igen, for til den tid skal jeg aflevere et bidrag til Plot 6, et undervisningsmateriale til 6. klasse i dansk.

Men først er det eksamenstid, og dernæst flyttetid...

Ingen kommentarer: